Девід Оґілві: Про рекламу
Виробник | Клуб семейного досуга |
Обкладинка | Твердая |
Автор | Дэвид Огилви |
Кількість сторінок | 240 |
ISBN | 978-617-12-9906-1 |
Жанр | Маркетинг и реклама |
Опис товару
Це класика книг про рекламу, написана одним із видатних спеціалістів, батьком сучасної реклами — Девідом Оґілві.
Вперше книга була опублікованав США ще 1983 року!
Як зробити рекламу, яка продаватиме?
Якими мають бути тексти, ілюстрації, дизайн?
Як залучити та утримати клієнта?
Як управляти рекламним агентством?
У цій книзі численні історії реальних проєктів, блискучих ідей, а іноді й невдалих рішень. Оґілві описує всю «внутрішню кухню» світу реклами та розповідає численні байки, які дозволяють поринути у світ рекламного бізнесу минулого століття.
Фішки книги:
У книзі понад 150 кольорових та чорно-білих ілюстрацій —класичні приклади друкованої реклами та розкадрування телевізійних роликів. Теорія та практика реклами в картинках!
А ще не забувайте про те, що ця книга написана одним із найкращих копірайтерів світу — вона читається легко та неймовірно цікаво.
Книга обов’язкова до прочитання всім, хто пов’язаний з рекламою: копірайтерам, дизайнерам, менеджерам проєктів — особливо фахівцям-початківцям.
Основам потрібно вчитися у майстра.
Характеристики Девід Оґілві: Про рекламу
Виробник | Клуб сімейного дозвілля |
Мова видання | Український |
Мова оригіналу | англійська |
Рік видання | 2023 |
Вікове обмеження | 16+ |
Обкладинка | Тверда |
Тип паперу | офсетний |
ілюстрації | кольорові |
Автор | Девід Огілві |
Перекладач | Дмитро Шостак |
Формат | 70 x 100/16 |
Розмір | 245х170 мм |
Кількість сторінок | 240 |
ISBN | 978-617-12-9906-1 |
Жанр | Маркетинг і реклама |
Виробник залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, технічне і програмне забезпечення товару без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником. Ціна на товар до моменту фактичної передачі товару покупцеві може бути змінена продавцем в односторонньому порядку в залежності від показників, які обумовлюють ціну товару (в т.ч. собівартість товару, витрати продавця, зміна курсу валют по відношенню до гривні і т. д.).