Річард Бренсон: Бізнес в стилі Virgin. Чому вас не навчать в бізнес-школі
Виробник | Манн, Іванов і Фербер |
Обкладинка | Тверда |
Автор | Річард Бренсон |
Кількість сторінок | 336 |
ISBN | 978-5-00117-644-2 |
Жанр | підприємництво |
Опис товару
Ця книга - неформальний бізнес-курс від одного з найуспішніших підприємців наших днів - сера Річарда Бренсона! З тих пір, як в юності Бренсон залишив коледж, щоб почати свій перший бізнес, він все робить по-своєму - в оригінальному і епатажному стилі.
У цій книзі ви не знайдете нудної теорії. Тут немає чіткої структури та системи. Ця книга - розмова по душах. Бренсон розповідає все, що знає про бізнес, про взаємини зі співробітниками та клієнтами, про створення нового продукту, про управління компанією на різних етапах її розвитку. Все, що пережив і передумав за сорок років, протягом яких невеликий магазин з продажу платівок перетворився на величезну міжнародну компанію з 400 підрозділами в 30 країнах світу і з 50 тисячами співробітників.
Подумки перелітаючи з країни в країну, з компанії - в компанію, з 70-х в 2000-і і назад, Бренсон розповідає свою історію та історію свого бізнесу. І в кожному з цих спогадів - величезна кількість мудрих думок і неоціненних порад для всіх, хто хоче побудувати свій бізнес і домогтися успіху в житті і в улюбленій справі.
Характеристики Річард Бренсон: Бізнес в стилі Virgin. Чому вас не навчать в бізнес-школі
Виробник | Манн, Іванов і Фербер |
Мова видання | Русский |
Мова оригіналу | англійська |
Рік видання | 2018 |
Вікове обмеження | 16+ |
Обкладинка | Тверда |
Тип паперу | офсетний |
ілюстрації | відсутні |
Автор | Річард Бренсон |
Перекладач | Марія Мацковская |
Формат | 70x100/16 |
Розмір | 170 x 240 мм |
Кількість сторінок | 336 |
ISBN | 978-5-00117-644-2 |
Жанр | підприємництво |
Виробник залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, технічне і програмне забезпечення товару без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником. Ціна на товар до моменту фактичної передачі товару покупцеві може бути змінена продавцем в односторонньому порядку в залежності від показників, які обумовлюють ціну товару (в т.ч. собівартість товару, витрати продавця, зміна курсу валют по відношенню до гривні і т. д.).