школа бізнесу
Виробник | попурі |
Обкладинка | М'яка |
Автор | Роберт Кіосакі |
Кількість сторінок | 208 |
ISBN | 978-985-15-2232-9 |
Жанр | Фінанси і інвестиції |
Опис товару
Побудова мережі - це прямий шлях до набуття багатства. У своїй книзі «Школа бізнесу» Роберт Кіосакі пояснює сенс побудови бізнес мереж і висвітлює вісім наріжних цінностей мережевого маркетингу. Книга об'єктивно розкриває методи і користь мережевого маркетингу як одного із способів досягнення багатства і розвитку власного бізнесу. Мережевий маркетинг є справжньою школою бізнесу для людей, які бажають оволодіти навичками підприємництва та створити власну справу. "Але що ж змусило Роберта Кіосакі, ніколи не займався цим видом бізнесу, присвятити йому цілу книгу?" - запитаєте ви. Справа в тому, що для мережевого маркетингу характерні 8 прихованих переваг - і в їх суть необхідно вникнути кожному, чия мета не просто висока зарплата, а справжнє багатство. Ця книга буде цікава людям, які хотіли б займатися мережевим маркетингом, але з якихось причин остерігаються цього. Читаючи цю книгу ви краще зрозумієте, підходить вам це заняття чи ні. Якщо ви вже займаєтеся цим бізнесом, то ця книга лише підтвердить відомі вам істини.
Характеристики школа бізнесу
Виробник | попурі |
Мова видання | Русский |
Мова оригіналу | англійська |
Рік видання | 2014 |
Вікове обмеження | 16+ |
Обкладинка | М'яка |
Тип паперу | офсетний |
ілюстрації | відсутні |
Автор | Роберт Кіосакі |
Перекладач | Л. Бабук |
Формат | 60х84 / 16 |
Розмір | 145x200 мм |
Кількість сторінок | 208 |
ISBN | 978-985-15-2232-9 |
Жанр | Фінанси і інвестиції |
Виробник залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, технічне і програмне забезпечення товару без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником. Ціна на товар до моменту фактичної передачі товару покупцеві може бути змінена продавцем в односторонньому порядку в залежності від показників, які обумовлюють ціну товару (в т.ч. собівартість товару, витрати продавця, зміна курсу валют по відношенню до гривні і т. д.).