Університет Трампа. маркетинг
Виробник | попурі |
Обкладинка | Тверда |
Автор | Дон Секстон |
Кількість сторінок | 496 |
ISBN | 978-985-15-1299-3 |
Жанр | Маркетинг і реклама |
Опис товару
Це унікальне в своєму роді керівництво по практичному маркетингу допоможе кожному, хто хоче отримувати більше доходів, прибутків або мати вищу рентабельність інвестицій. Ви дізнаєтеся, які методи дієві, а які ні, і навчитеся правильно підбирати потрібні тактичні прийоми для свого бізнесу. Крім того, ви знайдете тут глави, які докладно розповідають про особливості маркетингу в умовах економічної кризи, а також про маркетинг в сфері нерухомості.
Характеристики Університет Трампа. маркетинг
Виробник | попурі |
Мова видання | Русский |
Рік видання | 2011 |
Обкладинка | Тверда |
Тип паперу | офсетний |
ілюстрації | Чорно-білі |
Автор | Дон Секстон |
Серія книг | університет Трампа |
Розмір | 145x215 мм |
Кількість сторінок | 496 |
ISBN | 978-985-15-1299-3 |
Жанр | Маркетинг і реклама |
Виробник залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, технічне і програмне забезпечення товару без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником. Ціна на товар до моменту фактичної передачі товару покупцеві може бути змінена продавцем в односторонньому порядку в залежності від показників, які обумовлюють ціну товару (в т.ч. собівартість товару, витрати продавця, зміна курсу валют по відношенню до гривні і т. д.).