Озан Варол: Думай, як у NASA. Звички, ідеї та стратегії для досягнення неможливого
Производитель В ассортименте представлены товары от разных производителей и торговых марок. | Yakaboo Publishing |
Обложка | Твердая |
Автор | Озан Варол |
Количество страниц | 416 |
ISBN | 978-617-7544-72-1 |
Жанр | Менеджмент |
Описание товара
Думати як фахівець з космічних польотів – це мислити поза шаблонами, ставити під сумнів стереотипи й усталені патерни мислення, щоб досягати неможливого.
Одне з головних їхніх завдань – уявляння незбагненного та вирішення нерозв’язаного. Завдяки таким підходам людині вдалося ступити на Місяць, а космічні кораблі можуть долати мільйони кілометрів у відкритому просторі. І ці підходи можна застосовувати у різних професіях і сферах життя, щоб досягати результатів.
Сьогодні існує низка інституцій, які впроваджують способи мислення, притаманні космонавтиці у свою модель бізнесу. Це допомагає розпізнавати дезінформацію та псевдонауку, бути креативним, розвивати критичне мислення. Приєднатись до цього кола може кожен, а як це зробити можна дізнатись з цієї доступної і практичної книжки.
Характеристики Озан Варол: Думай, як у NASA. Звички, ідеї та стратегії для досягнення неможливого
Производитель В ассортименте представлены товары от разных производителей и торговых марок. | Yakaboo Publishing |
Язык издания | Украинский |
Язык оригинала | Английский |
Год издания | 2020 |
Возрастное ограничение | 16+ |
Обложка | Твердая |
Тип бумаги | Офсетная |
Иллюстрации | Отсутствуют |
Автор | Озан Варол |
Переводчик | Петр Дениско |
Формат | 60x90/16 |
Размер | 150 х 220 мм |
Количество страниц | 416 |
ISBN | 978-617-7544-72-1 |
Жанр | Менеджмент |
Производитель оставляет за собой право вносить изменения в комплектацию, техническое и программное обеспечение товара без предварительного уведомления. Магазин не несет ответственность за изменения, внесенные производителем.Цена на товар до момента фактической передачи товара покупателю может быть изменена продавцом в одностороннем порядке в зависимости от показателей, которые обусловливают цену товара (в т.ч. себестоимость товара, затраты продавца, изменение курса валют по отношению к гривне и т.д.).