Євген Жигілій: Майстер дзвінка. Як пояснювати, переконувати і продавати телефоном
Производитель | Моноліт |
Обложка | Твердая |
Автор | Евгений Жигилий |
Количество страниц | 373 |
ISBN | 978-617-577-168-6 |
Жанр | Торговля и продажи |
Описание товара
Слушно кажуть, що діло майстра величає. Бо в кожній справі неодмінно шанують спеціалістів. А оскільки ділове телефонне спілкування посідає почесне місце в житті кожної людини, опанувати навички дистанційних перемовин — одне з найголовніших завдань сьогодення.
Ця книжка буде корисна офісним працівникам, менеджерам з продажу, співробітникам сервісних служб, представникам інтернет-магазинів і всім, хто бажає вдосконалити свої вміння і стати майстром телефонного спілкування.
Уміння спілкуватися телефоном чи не найголовніша наша зброя і знаряддя праці. Автор книжки — відомий бізнес-тренер і мотиваційний спікер Євген Жигілій — стверджує, що опанувати цю навичку до снаги кожному: потрібно чітко вибудовувати розмову за скриптами й алгоритмами, готуватися й тренуватися заздалегідь, відчувати впевненість, внутрішню радість і вірити в успіх. Усі секрети вдалого телефонного спілкування чекають на вас у цій книжці. Певні, що навіть досвідчений спеціаліст знайде тут корисні прийоми для свого арсеналу!
Із цією книжкою ви:
дізнаєтеся, що телефонні перемовини мають низку переваг, і користуватиметесь ними;
навчитеся досягати мети дзвінка за кілька хвилин;
опануєте універсальні скрипти й алгоритми;
засвоїте корисні прийоми, що стануть у пригоді під час розмов із клієнтами;
відточуватимете навички під час практичних тренувань, поданих у кожному розділі;
станете справжнім майстром телефонного спілкування!
Характеристики Євген Жигілій: Майстер дзвінка. Як пояснювати, переконувати і продавати телефоном
Производитель | Моноліт |
Язык издания | Украинский |
Язык оригинала | Русский |
Год издания | 2019 |
Возрастное ограничение | 16+ |
Обложка | Твердая |
Тип бумаги | Офсетная |
Иллюстрации | Отсутствуют |
Автор | Евгений Жигилий |
Переводчик | А. Стоянковская |
Формат | 60 x 84/16 |
Размер | 145х200 мм |
Количество страниц | 373 |
ISBN | 978-617-577-168-6 |
Жанр | Торговля и продажи |