феномен Zara
Виробник | BookChef |
Обкладинка | Тверда |
Автор | Ковадонга О'Ши |
Кількість сторінок | 216 |
ISBN | 978-617-7347-48-3 |
Жанр | Історія бізнесу |
Аксесуари для феномен Zara
Опис товару
Бренд «ZARA» - дивовижний феномен у світі моди, революціонер у сфері виробництва та продажу одягу. Успіх компанії вивчають у провідних бізнес-школах світу. У книзі Ковадонґа О’Ші описана історія «ZARA» від витоків і до сучасності. Читачі знайдуть відповіді на питання: хто ж творець «ZARA», яким чином бренду вдалося здобути таких вершин у світі моди, як компанія реагує на тенденції у світі моди? Багато цікавого і корисного можна почерпнути, прочитавши про цей культовий «модний» бренд.У чому ж секрет власника Inditex, компанії, що об’єднує такі відомі торговельні марки, як Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho, Bershka та Stradivarius? Як вдалося власнику невеличкої крамнички, перший одяг для якої він власноруч шив дома у вітальні, побудувати мережу з більше ніж шести тисяч бутиків? Чи можна стати найбагатшою людиною в світі, хлопчик, який навіть не закінчив школи, бо його батьки не могли сплачувати за його навчання? Відповідь на всі ці питання і ще багато цікавого ви знайдете у книжці Ковадонґи О’Ші авторка неодноразово зустрічалася з власником бренду Zara, отже вся інформація отримана “з перших рук”. Вишукано, легко та цікаво письменниця розповідає про сходження Ортеги до вершини фешн-Олімпу, про те, що допомагає компанії миттєво реагувати на зміни сучасних тендецій, а інколи - самій формувати нову моду, та про головний принцип гіганту Inditex, що складається всього з двох слів: “Клієнт - король.”
Характеристики феномен Zara
Виробник | BookChef |
Мова видання | Український |
Мова оригіналу | англійська |
Рік видання | 2017 |
Обкладинка | Тверда |
Тип паперу | офсетний |
ілюстрації | відсутні |
Автор | Ковадонга О'Ши |
Формат | 70x100/16 |
Розмір | 165x240 мм |
Кількість сторінок | 216 |
ISBN | 978-617-7347-48-3 |
Жанр | Історія бізнесу |
Виробник залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, технічне і програмне забезпечення товару без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником. Ціна на товар до моменту фактичної передачі товару покупцеві може бути змінена продавцем в односторонньому порядку в залежності від показників, які обумовлюють ціну товару (в т.ч. собівартість товару, витрати продавця, зміна курсу валют по відношенню до гривні і т. д.).