Настільна гра Ігромаг Ктулху: Смерть Може Вмерти (Cthulhu: Death May Die)
Виробник | Ігромаг |
Вид | приключенческие |
Вік | от 13-ти лет |
Тип | Детские |
Опис товару
Кооперативна гра про великого тата Ктулху з купою коробочок. Настільна гра «Cthulhu: Death May Die» була розроблена у 2019 році. Її авторами виступили «король ареа контролю» Ерік Ленг (добре відомий читачам Гікача за іграм «Кров і лють», «Хрещений батько. Імперія Корлеоне», «Сонце, що сходить» і т.д.) і знаменитий Роб Давіо, який впровадив свої легаси коробочки в такі ігри, як "Ризик", "Пандемія" та "Зрада в будинку на пагорбі".
Ктулху: закликати та знищити
За сюжетом божевільні герої-сищики намагаються закликати Стародавнього, щоб відсипати йому по самі не балуйся. Перед початком партії гравці обирають один набір Стародавнього (у базовій грі представлені Ктулху та Хастур) та один із шести базових епізодів.
У коробці Стародавнього будуть фігурка найжахливішого божества, мініатюри його союзників, жетони, карти поплічників, рівнів та Міфів. У коробочці набору епізоду ви знайдете схему ігрового поля, опис ритуалу та здібностей монстрів. За рахунок різних поєднань Стародавніх та епізодів забезпечується дуже хороша реграбельність. Адже будуть ще й доповнення!
Набори епізодів
На картах епізодів вказуються спеціальні дії детективів у поточному сценарії, способи переривання ритуалу та події, що трапляються при просуванні Стародавнього по треку призову. У кожному наборі є 15 карт знахідок – предметів, союзників та станів. Виконавши умови на карті знахідки, гравець отримує знахідку та підсовує карту під ліву або праву сторону свого планшета. Крім того, набори епізодів містять карти Міфів та необхідні для сценарію жетони.
Планшети детективів
У кожного детектива свій унікальний планшет. На планшеті є треки втоми, здоров'я та свідомості. Підвищивши втому, гравець може перекинути один кубик. Отримуючи рани або втрачаючи розум, гравець просуває фішки щупалець по відповідних треках - і гине, коли ці фішки дістаються черепів наприкінці.
Коли щупальце досягає поділу на треку розуму, відзначеного як поріг божевілля, гравець розігрує карту божевілля та підвищує рівень будь-якої навички. У деяких випадках гравець отримує зелений кубик. Підвищуючи рівні навичок, гравець відкриває нові здібності або активує постійні ефекти.
Ігровий процес «Ктулху: Смерть може померти»
Хід гравця складається з чотирьох етапів:
Дії Гравець може виконати три дії. Завжди доступні 4 стандартні дії. Ще є дві спеціальні дії, які описані на карті вибраного епізоду.
Біг Герой пересувається з відривом до трьох областей. Вороги з пройдених областей прямують навздогін, а жетони вогню перекладаються на планшет детектива.
Атака Герой атакує одного ворога в поточній області, кидаючи три чорні кубики і, можливо, бонусні зелені кубики. Кожен символ успіху (знак оклику) завдає ворогові одну рану. Ворог помирає, коли кількість ран стає рівним показником його здоров'я. Стародавнього атакувати не можна, доки не перервано ритуал. За кожен символ, що випав, щупальця детектив втрачає одну одиницю розуму.
Відпочинок Тільки у області, де немає ворогів. Гравець може покращити здоров'я або знизити втому, повернувши назад щупальця на відповідних треках на три поділки сумарно. Обмін. Гравець може обмінятися будь-якою кількістю карток предметів та/або союзників з детективами в тій же області.
Карта Міфа Гравець розігрує верхню карту Міфа, а потім скидає її. На карті Міфа можуть бути знаки, що впливають на пробудження Стародавнього. Ефекти карти активують ворогів і додають нових в області з брамою.
Дослідження / битва Якщо поточної області немає ворогів, гравець досліджує її, відкриваючи верхню карту з колоди знахідок. Інакше кожен ворог атакує детектива. За ворога кидаються кубики, вказані на карті. Успіх – це рана, щупальце – втрата свідомості. Можна перекидати кубики ворога, збільшуючи свою втому.
Ефекти кінця ходу Гравець розігрує жетони вогню на планшеті, кидаючи таку кількість кубиків. Кожен успіх завдає однієї рани, кожне щупальце призводить до втрати однієї одиниці розуму. Кубики можна перекидати, підвищуючи втому.
Якщо в скиданні лежать три карти зі знаками призову Стародавнього, його фігурка (або жетон безвиході) просувається треком призову на один поділ. Після цього всі карти Міфа замішуються зі скидання назад у колоду.
Стародавній з'являється на полі, коли його фігурка дістається червоного поділу треку заклику АБО гравцям вдається перервати ритуал. На трек призову, на поділ, який займав Стародавній, кладеться жетон безвиході. Тепер цей жетон просуватиметься треком замість Стародавнього. Гравці повинні перемогти Давнього до того, як жетон безвиході дійде до кінця треку.
Кінець гри
Гравці програють, якщо хтось із них гине або божеволіє, а Стародавній ще не прокинувся. Якщо Стародавній вже на полі, гравці, що залишилися, продовжують партію.
Стародавнього можна атакувати лише після того, як перервано ритуал. Інакше гравці не зможуть йому нічого зробити, навіть якщо він знаходиться на полі, у тій самій локації. Щоб перемогти Стародавнього, потрібно послідовно знищити всі карти його рівнів.
Характеристики:
- Аксесуари: Протектори 57.5x89 (100 шт) - 1 пачка
- Протектори: 70x120 (100 шт) - 1 пачка
- Преміальні протектори: 57.5x89 (50 шт) - 2 пачки
- Преміальні протектори: 70x120 (50 шт) - 2 пачки
- Видавець: Ігромаг
- Мова: Українська
- Текст у грі: Багато
- Час партії: 90 - 120 хвилин
- Гравців: 1 - 5
- Вік: 13+
- BGG: More info
- Основний розділ: Кооперативні
- Додатковий: Настільні ігри, Міфи Ктулху, Пригоди, Для підлітків, Гікам, Соло
- У коробці: книга правил, 17 двосторонніх тайлів, планшет сценарію, 12 карт безумства, 3 базові кубики, 5 бонусних кубиків, 5 кольорових підставок, 30 маркерів щупалець, 49 жетонів, коробка древнього - Ктулху, мініатюра "Зоряне Отродье" Ктулху", 9 жетонів Рльєха, 8 карт міфу", карта поплічників, 4 карти втілення стародавнього, коробка древнього - Хастур, 4 мініатюри "посіпник Хастура", мініатюра "Хастур", 12 жетонів жовтого знака, 8 карт міфу, 4 карти втілення стародавнього, 6 коробок епізодів, 10 дослідників, 10 планшетів дослідників, 10 мініатюр культистів, 18 мініатюр монстрів.
Характеристики Настільна гра Ігромаг Ктулху: Смерть Може Вмерти (Cthulhu: Death May Die)
Виробник | Ігромаг |
Розстрочка | Кредит, 4 місяці, 6 місяців, 8 місяців, 15 місяців, 25 місяців, 20 місяців, 36 місяців |
Вид | пригодницькі |
Вік | від 13-ти років |
Тип | Дитячі |
Кількість гравців | Для всієї сім'ї, Для компанії, Для одного |