Настільна гра UB Лудо магнітна (2608)
Виробник | UB |
Вид | стратегические |
Вік | от 6-ти лет |
Тип | Детские |
Опис товару
Магнітна настільна гра Лудо - це захоплююче дозвілля для дітей та дорослих. Сама гра родом з Іспанії, призначена на 2-4 гравці та має елемент випадковості за рахунок кісток. Стародавніший аналог гри, пачісі, бере свій початок в Індії. І лише наприкінці 19 століття Англії випустили сучасний варіант — Лудо.
Поле гри лудо розраховане на 4 гравці. У кожного гравця по чотири фішки та кістки для визначення ходів. На полі є місце Старта та Фініша. Фініш - це такий будинок для фішок, куди за своїми доріжками кожен гравець має навести свої фігури. Перший, хто впорався з цим — переможець.
Гра не така проста, як здається. Тут і стратегія, і уважність, спостережливість та просторове мислення. І не забувайте про успіх, який ускладнює процес гри.
Інструкція:
- Гра Лудо магнітна / Ludo game, Артикул 2608
- Стратегічна настільна гра
- 2-4 гравці, 4 фішки на особу, кубик
Правила гри
Для кожного гравця на ігровому полі є місце старту – база у кутку поля; вихід із бази (перша велика кольорова група); місце фінішу – кольорова доріжка. Ціль у грі: привести свої фішки в будинок першим. Фішки рухаються проти годинникової стрілки з виходу з бази і загальною доріжкою мають дійти до свого будинку — кольорових осередків.
Перед початком гри всі гравці розставляють свої фішки по кутах ігрового поля, бази відповідно до їх кольору. Далі гравці кидають по черзі кубики. Хто перший викидає шістку, починає гру та виставляє свою фішку на старт. Тільки при випаданні шістки можна виводити ще одну фішку на спільну доріжку. Також цифра 6 на кубику дає право на позачерговий перебіг. Гравець може вибирати, ходити йому далі вже наявними фішками на полі або вивести ще одну фішку.
Рух фішок по ігровій дошці йде за годинниковою стрілкою. Фішки інших гравців можна обганяти (перестрибувати через них). Якщо ж ваша фішка потрапляє в один осередок з фішкою суперника, то фішка суперника повертається на вихідну позицію - на базу і чекає там чергової шістки, щоб знову вийти в гру. Для того, щоб ваша фішка потрапила додому (на кольорову доріжку), необхідно викинути потрібну цифру на кубику, що дорівнює кількості кроків до вільного осередку в будиночку.
Перемагає той, хто першим приведе усі свої фішки додому.
Характеристики Настільна гра UB Лудо магнітна (2608)
Виробник | UB |
Вид | стратегічні |
Вік | від 6-ти років |
Тип | Дитячі |
Кількість гравців | Для компанії, Для двох |